lørdag 11. februar 2012

BÆRUMS VERK


I dag har Linda tilbragt dagen sammen med sin kjære søster og mor på Bærums verk. Utrolig koselig sted. Det var første gang vi var her, men det blir ikke den siste:) Mange koselige små hus med litt annerledes butikker (mye kunst og håndverk), og mange hyggelige mennesker som jobbet der.

Den butikken jeg hadde gledet meg mest til å besøke var "miin"  og "miin mann", de lå inne på selve "verket". Jeg har jo fulgt bloggen deres i lang tid, og hadde et bilde i hodet at den var veldig stor, men det var den ikke. Men allikevel en koselig og morsom butikk som hadde mye fint (mange av de sammme merkene som vi har). Vært en lang og hyggelig dag:) Men handelen tar jeg på HJERTELIG VELKOMMEN



mamma Marit og søster Janne


Smykkebutikk med veeeeeeeldig mange smykker

Veldig koselig med mange sånne hus som dette

Sjokoladefabrikken. Her kjøpte vi bygaver til våre ektemenn:)

Lunsjen ble inntatt på Pannekakehuset. UTROLIG GODT

Dagen ble avsluttet på Sandvika Storsenter, og det var STOOOOORT. Mange mange mange flotte butikker:)

Men som sagt: Handelen tar jeg på HJERTELIG VELKOMMEN:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar